شیوا محمدی فعال ترین تا این لحظه
87 مطلب 14 ساعت حضور

گزارش خطا

علت گزارش برای را بنویسید


روبیکا دانلود فیلم و سریال ایرانی

گزارش

روبیکا دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

روبیکا

گروه برنامه نویسی تحت وب

گزارش

سلام دوستان عزیز.

دنبال یه گروه برنامه نویسی تحت وبم.اگر کسی سراغ داره کامنت بزاره.

با تشکر

آرتین

آموزش طراحي سايت با وردپرس

گزارش

در دنياي امروز، اينترنت حرف اول را مي‌زند. گوگل يافتن پاسخ براي سوال‌ها را براي ما ساده كرده و سايت‌هاي بسياري پاسخ سوال‌هاي ما را دارند. پس اگر فعاليت اقتصادي مي‌كنيد و كسب‌وكاري داريد، فارغ از اينكه كسب وكارتان بزرگ باشد يا كوچك، بي‌شك نيازمند داشتن سايت هستيد.
معمولاً در كسب وكارهاي بزرگ اهميت داشتن سايت، مشخص است. اما در بسياري از كسب‌ و كارهاي كوچك و نوپا اين مسئله، بي‌اهميت تلقي مي‌شود كه بسيار تفكر اشتباهي است. داشتن سايت، هويت برند شما را مي‌سازد و همچون ويتريني‌ست كه محصولاتتان (چه محصولات فيزيكي و چه محصولات مجازي) و همين‌طور افكار و اهداف‌تان را به نمايش مي‌گذارد.
با توجه به اهميت داشتن سايت، يكي از آسان‌ترين، ارزان‌ترين و بهترين روش‌هاي داشتن يك سايت را به كمك منبعي معتبر، ارزشمند و آموزش محور است.


آموزش طراحي سايت با وردپرس
زماني در اين كره خاكي بود كه طراحي سايت و يا وب‌مستري، تنها به اهل فن و كساني كه برنامه‌نويسي مي‌دانستند، تعلق داشت و داشتن يك سايت يا يك وبلاگ روياي بسياري از علاقه‎‌‎مندان بود. اما كم‌كم سيستم‌هايي راه‌اندازي شد تا بتوان اين  امر را راحت‌تر و ارزان‌تر (حتي توسط افرادي كه حتي برنامه‌نويسي نمي‌دانند) انجام داد و همين‌جا بود كه وردپرس متولد شد.


ايده اين سيستم، اولين بار توسط يك جوان امريكايي به نام چارلز مولنوگ مطرح شد و پس از عملياتي شدن طرح آن در طي مدتي نه چندان طولاني، اين سيستم به صورت رايگان در اختيار كاربران اينترنت و كساني كه به دنبال اسخت سايت و وبلاگ بودند قرار گرفت.            
وردپرس امكاني را براي افراد فراهم مي‌كند كه در آن مي‌توانند بدون نياز داشتن دانش خاصي از كامپيوتر، اقدام به راه‌اندازي سايت خود كنند. اين سيستم مديريت محتواي قدرتمند و پيشرفته و در عين حال ساده، از زبان برنامه‌نويسي php استفاده مي‌كند كه يك زبان برنامه‌نويسي متداول و محبوبِ تحت ِوب و اصطلاحاً كد باز است.
از آنجايي وردپرس يك سيستم بسيار ساده و روان بود، خيلي زود به انتخاب اول كاربران، در بين سيستم‌هاي مديريت محتوا تبديل شد و در حال حاضر، يكي از بهترين و پرطرفدارترين سيستم‌ها براي راه‌اندازي وب‌‍سايت‌هاي شركتي، خبري، فروشگاهي، شخصي و ... است.


مزيت‌هاي استفاده از وردپرس براي طراحي سايت
وردپرس يك سيستم كاملاً رايگان است و مي‌توانيد با حداقل هزينه سايت يا فروشگاه اينترنتي خود را بسازيد. (تنها هزينه‌اي كه شما متقبل مي‌شويد، در خريد دامنه (com، ir و ...) و فضاي هاست است.)
•     در حال حاضر، وردپرس بالاي ۲۰ هزار افزونه مختلف دارد كه با نصب هر كدام، يك امكان جذاب به سايت يا فروشگاه شما اضافه مي‌شود.
•    شما در وردپرس، قالب‌هاي متنوع و مختلفي در اختيار خواهيد داشت.
•    افراد بسياري در ايران هستند كه در زمينه وردپرس تخصص دارند و مي‌توانند به شما در بحث پشتيباني و آموزش همراه باشند.
•    وردپرس به طور كامل به زبان فارسي ترجمه شده است.


حالا كه فهميديد چرا وردپرس بهترين و ساده‌ترين انتخاب براي طراحي يك سايت يا فروشگاه اينترنتي است، بگذاريد به سراغ چهاراه آنلاین برويم؛ يعني همان منبعي كه به هزاران ايراني كمك كرده است، وارد جهان اينترنت شوند و حضوري موفق در آن داشته باشند.


يك پيشنهاد جذاب ديگر هم كه دوست دارم به شما معرفي كنم، دوره آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحي سايت آن است. يك دوره كه هر چند كمي براي شما هزينه دارد، اما قطعاً اگر قصد ورود جدي به بازار كار اينترنتي (به خصوص بازار طراحي سايت) را داريد، شركت در آن به نفع شما خواهد بود. به خصوص كه همه‌چيز خيلي ساده و كاربردي در آن توضيح داده مي‌شود.

 

رضاخان

شروع کسب درآمد از تلگرام

گزارش

بدون شک تلگرام یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی پیام رسان در کشور ما است. همانطور که می دانید الان کمتر کسی که دارای گوشی موبایل هوشمند است از این اپلیکیشن موبایلی محبوب بی بهره است. از پیر و جوان در کشور ما درگیر تلگرام هستند. با وجود مخاطبان زیادی که تلگرام در کشور ما به خود اختصاص داده است فرصت های زیادی برای کسب درآمد از تلگرام برای خیلی ها بوجود آمده است.

شاید خیلی از دوستان فکر کنند کسب درآمد از تلگرام فقط از طریق کانال های چند ده هزارتایی امکان پذیر است ولی واقعا اینطور نیست! در این مقاله همراه من باشید تا ایده های نابی را برای راه اندازی کانال تلگرامی و کسب درآمد از طریق تلگرام را به شما معرفی کنم.


نگاهی به کسب درآمد اینترنتی از طریق تلگرام

همانطور که می دانید کسب و کارهای تلگرامی این روز ها به وفور یافت می شوند. البته منظور از کسب و کارهای تلگرامی کانال هایی نیستند که از طریق محتوای سرگرم کننده یا سیاسی یا طنز مخاطبان زیادی دارند و به واسطه اعضایی که دارند کسب درآمد می کنند. و تنها مدل درآمد زایی این نوع کانال ها پذیرش تبلیغات است. همچنین کسب و کارهای آنلاینی که برای تعامل بیشتر با کاربرانشان و اینکه از غافله عقب نمانند مجبور به راه اندازی کانال تلگرامی شده اند. البته نا گفته نماند برای جذب بیشتر مخاطب و معرفی بهتر برند یا کسب و کارشان هم است.

اما منظور اصلی من از کسب و کارهای تلگرامی کانال هایی هستند که در موضوعات مختلف خدمات یا محصولاتی را ارائه می کنند. که اکثر این کسب و کارها توسط افرادی عادی و در منزل خودشان اداره می شود. به عنوان مثال شخصی مربی فیتنس است و به واسطه موفقیتی که تا الان کسب کرده است کانالی راه اندازی کرده و به مشتریان خود برنامه غذایی می فروشد. یا خانمی از طریق کانال تلگرام خود لیف های دستی که می بافد را می فروشد! از این مدل کسب و کارهای تلگرامی زیاد اند.

شاید باور کردنی نباشد ولی این کانال ها با وجود اعضای کم درآمد های خیلی بالایی دارند. حتی بیشتر از کانال های چند صد هزارتایی! چون اعضای کانال آنها مشتریان واقعی شان هستند و همینطوری برای سرگرمی عضو کانالشان نشده اند! نکته مهم دقیقا همینجا است. کانال هایی که به این شکل فعالیت می کنند نیاز واقعی رفع می کنند و به خاطر همین اعضای واقعی دارند و همان اعضای واقعی شان هستند که مشتریان وفادارشان می شوند.


چگونه از طریق تلگرام کسب درآمد کنیم؟

همانطور که تا اینجا متوجه شدید کسب درآمد از تلگرام در موضوعات مختلف با توجه به تخصص و علاقه شما امکان پذیر است. اما خیلی از دوستان سخت ترین روش را برای کسب درآمد از تلگرام انتخاب می کنند. آن هم ایجاد کانالی به امید اینکه روزی برسد اعضای کانالشان زیاد شود و از طریق پذیرش تبلیغات کسب درآمد داشته باشند.

البته شاید این روش زمان بر باشد و جدا از این مورد خیلی هم هزینه بر باشد. به خاطر اینکه کانال هایی که با این هدف ایجاد می شوند مسلما نیاز به اعضای زیادی نیز دارند. دقیقا مانند سایت هایی که تنها سرمایه شان همان بازدیدکنندگانی است که در روز به سایت آن ها سر می زنند!

اما بهترین راه برای کسب درآمد از تلگرام ایجاد کانال با موضوعی خاص است. یعنی با متمرکز شدن روی قشر خاصی، خدماتی را به آن ها ارائه دهیم. که در این مقاله دقیقا هدف ما همین است. در ادامه ایده هایی را عنوان می کنم تا بتوانید از طریق آن ها کانال تلگرام خود را راه اندازی کنید و کسب و کار تلگرامی خود را شروع کنید.


پیدا کردن ایده مناسب برای راه اندازی کانال تلگرامی

همه ما می دانیم ایده ای مناسب است که باعث رفع نیاز مردم شود. اما برای راه اندازی کانال تلگرامی نیاز به ایده آنچنان ناب یا جدیدی هم نیست! شما می توانید از ایده هایی که قبلا بوده هم استفاده کنید. مهم این است که ایده شما کامل تر از بقیه باشد.

برای پیدا کردن ایده یا موضوع مناسب برای راه اندازی کانال تلگرام راه های زیادی وجود دارد. یکی از آن ها بررسی رقبای خود است. توسط برنامه موبوگرام به راحتی می توانید کانال های هم حوزه خود را جست و جو و شناسایی کنید. بعد از آن کافی است به کانال آن ها مراجعه کنید و کم و کاستی های آن ها را شناسایی کنید. با شناسایی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن ها می توانید کانالی موفق تر از آن ها راه اندازی کنید.

البته این را هم بدانید در هر موضوعی که قصد دارید کانال خود را راه اندازی کنید ممکن است از قبل کسانی کانال مربوط به موضوع شما را راه اندازی کرده اند. و به هیچ وجه این دلیل نمی شود که شما دیگر نمی توانید در آن موضوع کانالی راه اندازی کنید و موفق شوید! بلکه همانطور که گفتم با بررسی بیشتر آن ها و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت شان می توانید مزیت رقابتی برای خود ایجاد کنید.

راه دیگر برای پیدا کردن ایده مناسب این است که به علاقه مندی ها و مشکلات خود کمی فکر کنید. مثلا شما آدم تنبلی هستید و حوصله خواندن متون طولانی را در تلگرام ندارید و به همین جهت دوست دارید کانالی وجود داشته باشد که خبر های ورزشی را به صورت صوتی در اختیار شما قرار دهد. خب این هم یک ایده عالی برای راه اندازی کانال تلگرامی است.


چگونه از مناسب بودن ایده خود مطمئن شویم؟

یکی از راه هایی که مطمئن شوید ایده ای که قصد عملی کردن آن را دارید مناسب است یا خیر این است که از خود مردم بپرسید. برای این کار بهتر است از یک نظر سنجی استفاده کنید. به راحتی توسط ربات Vote@ می توانید نظر سنجی مورد نظر خود را ایجاد کنید. بعد از اینکه نظر سنجی خود را ایجاد کردید باید آن را به اطرافیانتان بدهید. ابتدا از گروه های تلگرامی خانوادگی تان شروع کنید. با فوروارد کردن نظر سنجی خود از دوستان و فامیلتان بخواهید نظرشان را درباره ایده شما بدهند.

البته این را هم بگویم حتما نیاز نیست در نظر سنجی ایده اصلی خود را مطرح کنید! به خاطر اینکه ممکن است ایده شما لو برود. کافی است به صورت غیر مستقیم این کار را انجام دهید. مثلا شما قصد راه اندازی کانالی را دارید که خلاصه کتاب ها، به صورت صوتی در آن وجود دارد. کافی است در نظر سنجی خود بگویید آیا دوست دارید خلاصه کتاب های صوتی را در تلگرام بشنوید؟ آری یا خیر؟

به همین سادگی می توانید ایده خود را محک بزنید. البته خیلی بهتر است برای اینکه افراد بیشتری در نظر سنجی شما شرکت کنند آن را به گروه های دیگر هم فوروارد کنید. فکر می کنم اکثر مدیر گروه ها مشکلی با این قضیه نداشته باشند. چون به هیچ وجه نظر سنجی شما تبلیغاتی نیست.


همانطور که قبلا اشاره کردم خیلی مهم نیست ایده شما جدید و نو باشد. بلکه با ایده های تکراری هم می توانید کسب و کار تلگرامی خود را راه اندازی کنید. در ادامه ایده های جالبی را عنوان می کنم تا از طریق آن ها بتوانید کانال تلگرام خود را راه اندازی کنید تا از طریق تلگرام کسب درآمد داشته باشید.

نکته مهم این است که در هیچ کدام از ایده ها نیاز نیست که حتما اعضای کانال خود را چند ده هزارتایی کنید تا از طریق آن ها بتوانید کسب درآمد کنید. چون اصلا قرار نیست توسط گذاشتن تبلیغات در کانال درآمد زایی انجام شود.

 

نکات مهم کسب درآمد از طریق تلگرام :

1.در ابتدای راه اندازی کانال خود به هیچ وجه به فکر کسب درآمد نباشید. چون در ابتدا اعضای کانال شما کم است و بیشتر باید به فکر جذب اعضا باشید. بهترین کار این است که در ابتدا خدمات کانال شما هر چیزی که است رایگان باشد.

2.به فکر این نباشید که چون فلان سایت در زمینه خاصی فعالیت می کند کسی سراغ کانال شما نمی آید. فراموش نکنید که امروزه کاربران موبایلی خیلی بیشتر از کاربران دیگر دستگاه ها هستند. به همین خاطر مثلا کسی که فقط از تلگرام استفاده می کند هیچ وقت برای رفع نیازش به وب سایتی مراجعه نمی کند. هدف ما کاربران تلگرامی است که تعدادشان هم زیاد هستند.

 

1.رزومه سازی برای متخصصین درست کنید

در این ایده کانال شما باید مکانی برای متخصصین باشد. هر شخصی که در هر زمینه ای تخصص دارد باید رزومه خود را در کانال شما ثبت کند. از مشخصات فردی گرفته تا تخصص ها و نمونه کارهایی که تا الان انجام داده است. با این کار هر کسی که به متخصصی نیاز دارد می تواند از طریق کانال شما آن را پیدا کند.

نکته مهم این است که رزومه هر متخصصی را باید با هشتگ مربوط به آن قرار دهید. مثلا هشتگ #طراح_سایت برای افرادی است که طراحی سایت انجام می دهند. هر شخصی با جست و جوی این هشتگ می تواند طراحان سایتی که در کانال شما هستند را پیدا کند.

مدل درآمد زایی از این ایده هم به این صورت است که هم می توانید برای درج هر رزومه از متخصصین هزینه دریافت کنید یا اینکه همه رزومه ها را به صورت رایگان ولی نه به صورت کامل در کانال خود قرار دهید. و برای درج اطلاعات تماس یا نمونه پروژه های انجام شده توسط هر متخصص هزینه ای را از آن ها دریافت کنید.


2.کانالی برای افرادی که هر کاری را انجام می دهند

شاید فکر کنید این ایده هم مانند ایده قبلی است ولی در صورتی که اینطور نیست. در این ایده هر کسی که هر کاری از دستش بر می آید می تواند در کانال شما مطرح کند. مثلا شخصی گرفتن ممبر فیک برای کانال های تلگرام را به خوبی انجام می دهد. یا شخصی مترجم خوبی است و ترجمه مقالات انگلیسی به فارسی را به خوبی انجام می دهد. یا شاید شخصی پست گذاشتن برای کانال های تلگرامی را به خوبی انجام می دهد.

هر کسی با هر توانی می تواند در کانال شما خودش را معرفی کند. دقیقا مثل سایت “انجام میدم” شما هم می توانید کانال تلگرامی راه اندازی کنید و به این صورت کسب درآمد کنید. مثلا شخصی که می تواند ادمین کانال باشد و تامین کننده پست های کانال تلگرامی باشد می تواند به این صورت خود را معرفی کند: من ماهی 300 هزار تومان می گیرم و برای کانال شما روزی 3 تا پست متفاوت با واتر مارک کردن عکس ها براتون میذارم.


روش درآمد زایی هم مشخص است، شما از هر شخصی که قصد دارد توانایی خود را معرفی کند هزینه ای را یک بار برای همیشه می گیرید. بهتر است هزینه کمی را بگیرید تا هم اعضای کانال شما بیشتر شود و هم هر کسی با کمترین هزینه بتواند توانایی خود را در کانال شما معرفی کند.


3.کانالی برای فروش خلاصه کتاب های صوتی

حتما می دانید خیلی از افراد وقت و حوصله مطالعه کامل کتاب ها را ندارند. ولی اگر همان کتاب ها به صورت خلاصه و صوتی قابل گوش دادن برایشان محیا باشد حتما مورد استقبال این افراد قرار می گیرد. در این ایده شما باید کانالی راه اندازی کنید و به تولید محتوای صوتی بپردازید. در کانال شما باید در هر موضوعی کتاب به صورت صوتی و خلاصه باشد تا مخاطبان بیشتری را بتوانید جذب کنید.

برای شروع پیشنهاد می کنم از خلاصه کردن کتاب های معرف و و پر فروش حوزه های کاری مختلف استفاده کنید. مثلا 5 تا از کتاب های پر فروش برایان تریسی که در حوزه موفقیت و کسب و کار است را به صورت خلاصه به صوت تبدیل کنید.

مدل درآمد زایی در این ایده کمی متفاوت تر است. همانطور که می دانید در این ایده شما باید خلاصه کتاب ها را به صورت کتاب صوتی بفروشید. برای اینکار و جذب مخاطبان بیشتر باید قسمتی از کتاب صوتی خود را در کانال قرار دهید تا مخاطبان از کیفیت و محتوای کتاب صوتی شما با خبر شوند. برای فروش کتاب ها نیز می توانید به دو صورت اقدام کنید.

یک راه این است که شما کانال دیگری به صورت خصوصی ایجاد کنید و در آن تمام کتاب های صوتی را به صورت کامل قرار دهید و هر کسی که مایل به دسترسی به آرشیو کتاب های صوتی شما بود هزینه ای را پرداخت کند تا بتواند عضو کانال شخصی شما شود.

راه دوم استفاده از ربات فروشگاهی تلگرام است. شما می توانید به راحتی با سایت های موجود ربات تلگرامی را برای فروش محصولات خود بسازید. که توسط این ربات می توانید پروسه فروش هر کتاب را به صورت اتوماتیک انجام دهید. مثلا شخصی قصد خرید کتابی را دارد. توسط ربات تلگرامی شما می تواند درخواست خود را ثبت کند و دقیقا ربات به طور خودکار به او می گوید که چه مراحلی را باید طی کند و چگونه پرداخت را انجام دهد تا لینک دانلود کتاب برای او ارسال شود.


4.کانال نیازمندی های بومی راه اندازی کنید

کلا کانال هایی که به صورت بومی فعالیت می کنند خیلی خوب و هدفمند هستند. فرض کنید به دنبال شخصی می گردید که محل زندگی اش در شهر شما باشد تا بتوانید از آن به عنوان نیروی کار در کسب و کار خود استفاده کنید. زمانی که کانالی در تلگرام باشد که افراد جویای کار در شهر شما را معرفی کند آیا به سراغش نمی روید؟

در این ایده باید کانالی راه اندازی کنید و آگهی نیازمندی های شهر خودتان را در آن قرار دهید. بهترین راه برای افرادی که قصد دارند کسب و کارشان را به اهالی شهر خود معرفی کنند استفاده از تبلیغات در کانال های تلگرامی بومی است. هیچ وقت کسی که مثلا دنبال یک پیک موتوری در شهر کرج است نمی تواند در یک کانال تفریحی تقاضا خود را اعلام کند.

یکی از بهترین مزیت های چنین کانال هایی هدفمند بودن تبلیغات در آن است. به خاطر همین هم مردم شهر شما به دنبال کردن کانال شما راغب می شوند. به عنوان مثال شخصی که به دنبال کار در شهر شما است می تواند پیگر کانال شما شود تا هنگامی که مثلا شرکتی آگهی خود را برای جذب نیروی کار در کانال شما ثبت کرد از این موضوع با خبر شود.

مدل درآمد زایی از این ایده هم کاملا مشخص است. شما می توانید در ازای ثبت هر آگهی در کانال خود مبلغی را دریافت کنید. اما پیشنهاد می کنم برای ثبت هر آگهی مبلغ کمی را دریافت کنید تا هر کسی بتواند از کانال شما استفاده کند.

کانال تلگرامی نیازمندی ها


5.کانال ادمین یاب راه اندازی کنید

حتما کانال هایی را دیده اید که برای تولید محتوا و تامین پست های روزانه کانال خود به دنبال ادمین می گردند؟ شما با ایجاد کانالی در این مورد می توانید نیاز این کانال ها را بر طرف کنید. در کانال شما هر کسی که توانایی تولید محتوا برای کانال های تلگرامی را دارد می تواند خود را معرفی کند. البته کانال شما باید افراد حرفه ای و تولید کنندگان واقعی محتوا را معرفی کند.

البته بر عکسش هم می شود. یعنی شما می توانید تقاضای کانال هایی که به دنبال ادمین می گردند را هم در کانال خود قرار دهید. از این طریق هم می توانید کسب درآمد کنید. شیوه درآمد زایی در این روش هم کاملا مشخص است. هم می توانید از متقاضی ها مبلغی را دریافت کنید و هم از کسانی که برای تولید محتوای کانال ها آمادگی خود را اعلام می کنند.


6.کانال آموزشی راه اندازی کنید

امروزه آموزش حرف اول را در کسب درآمد از اینترنت می زند. بحث آموزش یکی از پولساز ترین حوزه های کاری در اینترنت است. کانال های آموزشی که به صورت حرفه ای موضوع خاصی را آموزش دهند کم هستند. پیشنهاد من این است که کانالی با محتوای آموزشی منحصر به فرد راه اندازی کنید. به عنوان مثال کانالی که آموزش آشپزی دهد کم است. اگر هم باشد بیشتر آموزش ها به صورت متنی است.

کاری که شما باید انجام دهید تولید آموزش های منحصر به فرد است. طوری که نیاز واقعی مخاطبان خود را بر طرف سازد. موضوع کانال آموزشی شما بستگی به علاقه و تخصص شما دارد. پس هیچ فرقی نمی کند کانال شما آموزش چه چیزی را می دهد.

همانطور که عرض کردم خیلی مهم است کانال شما محتوای آموزشی خوبی را ارائه دهد تا مخاطبان شما حاضر شوند برای محتوای شما پول پرداخت کنند. زمانی که احساس کردید مخاطبان واقعی شما زیاد شده اند می توانید توسط برگذاری کلاس های آنلاین کسب درآمد کنید. به مثال زیر توجه کنید :

کلاس آنلاین آموزش کاشت ناخن

زمان برگذاری کلاس شنبه ساعت 13 الی 15

مبلغ ثبت نام در کلاس : 10 هزار تومان

بعد از اینکه مخاطبان شما با پرداخت مبلغ در کلاس شما ثبت نام کردند کار تمام است. شما می توانید کلاس آنلاین خود را در یک گروه خصوصی برگذار کنید. به همین سادگی!


جمع بندی و مطلب پایانی

امیدوارم ایده های مطرح شده در این مقاله مورد توجه تان قرار گرفته باشد. پیشنهاد می کنم هیچ وقت به فکر گرفتن ممبر های غیر واقعی برای کانال تلگرام خود نباشید و هیچ کانال تلگرامی را با هدف افزایش ممبر و کسب درآمد از تبلیغات راه اندازی نکنید. سعی کنید کانالی راه اندازی کنید که مفید باشد و در عین حال نیاز افراد را رفع کند. ایده هایی هم که در این مقاله مطرح شد با توجه به نیاز مردم و رفع نیاز آن ها می توان راه اندازی شوند.

امیدوار هستم از این آموزش کسب درآمد از تلگرام  استفاده کافی را برده باشید و ایده های مطرح شده به شما در کسب درآمد از تلگرام کمک کند.

رضاخان

آموزش تبلیغ نویسی

گزارش

تبلیغ نویسی صحیح صفحه محصولات، عاملی است برای افزایش فروش محصولات سایت که متاسفانه در بسیاری از سایت های ایرانی این کار به درستی انجام نمی شود. خیلی از سایت ها را می بینیم که در صفحه محصولات خود حتی نمی توانند اطلاعات کاملی از محصول خود را به مخاطبانشان منتقل کنند. چه برسد به اینکه دیگر موارد تبلیغ نویسی را رعایت کنند. در این مقاله آموزشی قصد دارم درباره تبلیغ نویسی صفحه محصولات صحبت کنم و به شما بگویم در صفحه محصولات خود دقیقا چه چیزهایی باید بنویسید تا مشتریانتان را ترغیب به خرید محصول کنید. اگر می خواهید تبلیغ نویسی صفحه محصولات خود را به درستی انجام دهید آموزش تبلیغ نویسی این مقاله را از دست ندهید.
 
آموزش تبلیغ نویسی حرفه ای صفحه محصولات
همانطور که گفتم تبلیغ نویسی صفحه محصولات یکی عواملی است که فروش سایت شما را تضمین می کند. یعنی علاوه بر بازاریابی و افزایش ترافیک سایت باید روی متقاعد کردن مخاطبانتان نیز کار کنید. به خاطر همین باید تبلیغ نویس حرفه ای باشید تا از پس این کار بر آیید.
در ادامه این مقاله به شما یاد می دهم که چگونه برای صفحه محصولات خود تبلیغ نویسی کنید. پس همراه من باشید.
 
1.عنوان محصول
عنوان محصول شما تنها عاملی است که مخاطب را در صفحه محصول شما ماندگار می کند. یعنی مخاطب شما با دیدن عنوان محصول شما تصمیم می گیرد در آن صفحه بماند یا آن را ترک کند. شما باید از عنوانی برای محصول خود استفاده کنید تا بتوانید کمتر از 3 ثانیه توجه مخاطب خود را جلب کند.
 
2.توجه به نیازهای مخاطب
محصول شما باید دقیقا همان چیزی باشد که نیاز اصلی مخاطبانتان است. باید از نیاز مخاطبانتان آگاهی داشته باشید. باید دقیقا به مشکلات و نیازهای مخاطبانتان اشاره کنید. بهتر است در ابتدای محتوای تبلیغاتی صفحه محصولتان مستقیم به این مسئله اشاره کنید تا از این طریق توجه مخاطبتان را برای خواندن ادامه محتوای شما جلب کند.
 
3.مزیت های محصول
به جای اینکه از ویژگی های محصولتان صحبت کنید بهتر است مزیت های محصولتان را به مخاطب یاد آوری کنید. به مخاطب خود بگویید بعد از خرید محصول شما دقیقا چه اتفاقی قرار است برایش بیافتد. اگر محصول شما مثلا در زمینه لاغری و تناسب اندام است به مخاطب خود بگویید مثلا بعد از چند روز چه نتایجی در انتظارش است.
سعی کنید با عنوان کردن مزیت های محصولتان به مخاطبان خود بگویید که محصول شما دقیقا همان چیزی است که آن ها به دنبال آن هستند.
 
4.اثبات ادعا
فکر کنید هیچ کس شما را نمی شناسد. در این صورت هیچکس هم حرف شما را قبول ندارد. برای اینکه بتوانید ادعای خود را ثابت کنید و بگویید محصول من دقیقا چیزی است که شما به دنبال آن هستید باید این مسئله را ثابت کنید. اما چه طور ممکن است؟ از طریق کسانی که محصول شما را قبلا خریداری کرده اند و از آن رضایت داشته اند. سعی کنید از آن ها بخواهید نظرات خود را به صورت صوتی یا تصویری اعلام کنند و در اختیار شما قرار دهند.
 
5.گارانتی محصول
اگر از کیفیت محصول خود اطمینان دارید دلیلی ندارد که محصول خود را گارانتی نکنید. با گارانتی کردن محصول خود می توانید اعتماد مخاطبان خود را چندین برابر به خود جلب کنید. توسط همین یک مورد که در بسیاری از سایت های ایرانی مشاهده نمی شود می توان فروش های زیادی را ایجاد کرد.
 
6.ارزش افزوده
بهتر است هدایایی را به خریداران محصول خود اهدا کنید. ارزش واقعی هدیه خود را بنویسید. خیلی از خرید ها به واسطه هدیه های اضافی که دارند انجام می شوند. شما می توانید مثلا یکی از محصولات مرتبط با محصولتان را به عنوان هدیه به مشتریانتان اهدا کنید.
 
7.دعوت به اقدام
دعوت به اقدام برای خرید محصول یکی از مهمترین کارهایی است که باید به خوبی انجام دهید. باید به مخاطب خود بگویید برای تهیه این محصول دقیقا از کجا اقدام کند. سعی کنید با اشاره به مزیت محصولتان دکمه دعوت به اقدام یا خرید محصول خود را طراحی کنید. در دکمه های دعوت به اقدام خود بهتر است از رنگ قرمز که توجه بیشتری را جلب می کند استفاده کنید.
 
8.محدودیت
با اعمال محدودیت می توانید پروسه خرید را سریع تر کنید. مثلا می توانید برای خرید محصول خود محدودیت بگذارید. به عنوان مثال اعلام کنید که این محصول فقط به 10 نفر فروخته می شود. یا اینکه این محصول فقط تا هفته آینده بفروش می رسد.
 
برای اطلاعات بیشتر به آموزش تبلیغ نویسی حرفه ای  مراجعه فرمایید

 

رضاخان

4 ابزار رایگان برای تست سرعت صفحات سایت

گزارش

قطعا یکی از مولفه های بهینه سازی سایت از دید گوگل و سایر موتورهای جستجو بالا بودن سرعت سایت است به گونه ای که این مورد تاثیر به سزایی در تبدیل بازدیدکننده به مشتری و افزایش فروش دارد. در واقع انتظار نداشته باشید که کاربران اینترنتی منتظر بارگذاری کامل وبسایت شما باشند از دید آن ها بالا نبودن سرعت سایت شما به منزله ی غیر حرفه ای بودن و ناکارآمد بودن وبسایت است و به راحتی آن را می بندند با این کار  bounce rate صفحات را هم افزایش می دهند بدون این که لحظه ای به زحماتی که برای سایت کشیده اید فکر کنند. به طور کلی حداکثر زمانی که کاربران منتظر بارگذاری کامل سایت می شوند 3 ثانیه است و این عدد را با ابزارهایی که برای تست سرعت صفحات سایت در ادامه معرفی می کنیم همچنان بهینه می کنیم.

 

طبق تحقیق گوگل در سال 2017 چنانچه زمان بارگذاری صفحات سایت از 1 ثانیه به 3 ثانیه افزایش پیدا کند نرخ پرش 32 درصد افزایش پیدا می کند.

 

خوشبختانه آنالیز بهینه سازی سرعت صفحات سایت راحتر از المان های دیگر سئو سایت است و با کمی دقت و آنالیز در ابزارهای رایگانی که در ادامه با آن ها آشنا می شویم می توانیم درک بهتری از عملکرد سایت و فرصت های بهینه سازی آن داشته باشیم.

قبل از این که بخواهیم ابزار رایگان تست سرعت سایت را معرفی کنیم بهتر است عواملی که بر سرعت سایت و زمان بارگذاری آن تاثیر می گذارند را عنوان کنیم.

1- هاستینگ :

اگر سرور هاست سایت شما کند و ناامن باشد، سرعت سایت هم کند و با قطعی زیاد روبه رو می شود. سعی کنید از هاستینگ های معتبر، هاست هایی با آپتایم بالا خریداری کنید.

2- مسائل فنی :

اکثر وبمستران از راه های زیادی برای افزایش سرعت سایت خود استفاده می کنند که بعضی از این تکنیک ها به مسائل فنی و کدنویسی سایت برمی گردد که نیازمند تخصص بالا در مباحث کدنویسی است. متاسفانه بی تجربگی بعضی وبمستران در عرصه سئو و بهینه سازی سرعت صفحات سایت و مباحث مربوط به کدنویسی آن نه تنها کمکی به بهینه سازی سرعت سایت نمی کند بلکه روال عادی کار سایت را هم به مشکل می اندازند و حتی باعث کندی آن می شوند.

3- سایز صفحات :

فرقی نمی کند که سایت شما با چه سیستمی ساخته شده است و حتی خیلی از کاربران که آشنایی با مباحث طراحی سایت و سئو ندارند این موضوع را تشخیص نمی دهند اما نکته ی مهم این است که محتوای صفحات سایت چقدر بهینه سازی شده اند تا کمترین حجم را داشته باشند تا هر کاربری با هر نوع اینترنتی بتواند به خوبی و بدون هیچ مشکلی سایت را مشاهده کند. پس سعی کنید سایز صفحات سایت خود را تا حد ممکن کاهش دهید.

4- مخاطبین :

یکی از مهمترین اصول شروع هر کسب و کاری شناخت گروه و قشر مخاطبین خود است تا سایت خود را برای آن ها طراحی کنید این که بدانید کاربران برای مشاهده سایت شما از کدام وسیله استفاده می کنند استراتژی بسیار مهم در شناخت نوع کاربران است تا سایت را برای آن دسته از افراد بهینه سازی کنیم.

با بهبود و ترکیب هر یک از موارد بالا می توانید سایتی با سرعت بالا و کمترین زمان بارگذاری داشته باشید. در واقع سایتی که حجم صفحات بالایی دارد و با مشکلات فنی و قطعی از سمت سرور رو به رو می شود قطعا بسیار خسته کننده خواهد بود و سیلی از مخاطبین را به همراه نخواهد داشت.  

 

ابزار تست سرعت صفحات سایت

با کمی جستجو در گوگل ابزارهای زیادی را در زمینه تست سرعت سایت مشاهده می کنید ولی ما در این مقاله به معرفی چهار تا از مهمترین ابزارهای رایگان در این زمینه می پردازیم.

اما اهدافی که ما از آنالیز سرعت سایت داریم به شرح زیر می باشد:

1- سایز فایل :

در حال ایده آل این مورد باید کمتر از 3 مگابایت باشد.

2- زمان بارگذاری :

این مورد باید تا حد ممکن کم و در حد مطلوب کمتر از 3 ثانیه باشد.

3- بارگذاری روی تلفن همراه :

تا حد ممکن باید سایت روی تلفن همراه سبک و به دور از عناصر اضافی باشد تا به راحتی اجرا شود. با استفاده از این چهار ابزار می توانیم مشکلات سرعت سایت را پیدا کنیم و به بهبود سرعت و سئو سایت کمک کنیم. 

 

Google Page Speed Insights

تست سرعت سایت توسط گوگل

 

این ابزار بسیار فنی و تمام اطلاعات تحلیلی خود را به طور مستقیم از گوگل دریافت می کند. این ابزار میزان عملکرد سایت را بررسی و نمره ای بین 0 تا 100 را محاسبه می کند و همچنین راه کارهایی برای افزایش سرعت سایت ارائه می دهد.

 

Pingdom

 

تست سرعت سایت با pingdom

Pingdom ابزاری عالی برای تست سرعت سایت است فقط کافیست URL و مکان مد نظر خود را وارد کنید (سعی کنید مکان هایی که نزدیک محل کسب و کار شما هستند و یا مکانی که سایت شما آنجا میزبانی می شود را انتخاب کنید) و از مکان های مختلف سرعت سایت خود را مشاهده کنید.

این ابزار درجه عملکرد سایت، اندازه ی فایل، زمان بارگذاری سایت را برمی گرداند و همچنین راه کارهایی را برای آنالیز و افزایش سرعت سایت ارائه می دهد.

با اطلاعاتی که در قسمت File requests ارائه می شود می توانید فایل هایی که بیشترین حجم و زمان را برای بارگذاری صرف می کنند شناسایی کنید و به بهینه سازی آن ها بپردازید.

 

Google Mobile Test

 

تست سرعت سایت با google mobile friendly test

 

طبق تحقیقات گوگل 70 درصد از بازدیدگنندگانی که با موبایل سایت ها را باز می کنند از اینترنت 3G استفاده می کنند و تا سال 2020 هم از همین نوع اینترنت استفاده می کنند.

 

این تحقیق گوگل گویای این موضوع است که هنوز هم افرادی هستند که از اینترنت های ضعیف برای جستجو و مشاهده ی سایت ها استفاده می کنند و وظیفه ی وبمستران است که سایت خود را برای این دسته از افراد که کم نیستند سئو کنند تا سهم خود را از این بازار بزرگ از دست ندهند.

ابزار Google Mobile Test خلاصه ای از عملکرد سایت را با نوع اینترنت 3G بررسی و به صورت گزارشی ارائه می کند. اگر اکثر مخاطبین سایت شما از موبایل استفاده می کنند این ابزار کمک فراوانی در بهبود عملکرد و سئو سایت شما می کند.

 

 

Gtmetrix

 

تست سرعت سایت با Gtmetrix

سایت gtmetrix یکی از ابزارهای آنلاین قوی در حوزه ی تست سرعت سایت است به جرات می توان گفت که این ابزار پرطرفدارترین ابزار تست سرعت سایت مخصوصا در ایران است این سایت راهکارهای زیادی در زمینه ی بهبود عملکرد و سرعت سایت به شما پیشنهاد می کند همچنین فایل اصلاح شده و بهینه شده عناصر مختلف سایتتان را هم ارائه می کند که می توانید به راحتی با جایگزینی آنها سرعت سایت خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. یکی از مزیت های بزرگ این سایت رایگان بودن آن است حتی بدون این که نیاز باشد حساب کاربری بسازید می توانید به آنالیز دقیق سایت خود بپردازید. سعی کنید از این سایت درجه ی A را کسب کنید

 

نکات :

  • فقط بهینه سازی صفحه اصلی سایت کافی نیست باید تمام صفحات سایت را بررسی و مشکلات آنها را پیدا کنید و به رفع آنها بپردازید.
  • برای مشاهده ی متوسط سرعت بارگذاری صفحات سایت می توانید از قسمت Behaviour > Site Speed در اکانت گوگل آنالیتیکس خود مراجعه کنید.
اسکالر

وب کانفیگ

گزارش

سلام

میشه لطفا کمکم کنید

من می خوام وقتی وب کانفیگ و تغییر میدم ،در زمان چک این تو لیستinclude  All هیچ وقت وب کانفیگ نیاد چطوری باید این کارو بکنم هرکاری کردم باز اومد تو اینترنت هم هرچی گشتم چیزی پیدا نکردم

سمانه بهارمست

اهمیت بازاریابی اینستاگرام برای کسب و کار ها

گزارش

اینستاگرام یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی است و هر بازاریابی که هنوز از آن استفاده نمی کند ، فرصتی بزرگ را از دست داده است. فرقی نمی کند شما مسئول بازاریابی یک شرکت برزگ ، یک شرکت کوچک و یا در حال تبلیغات برند اختصاصی خودتان باشید ، بازاریابی اینستاگرام را باید به استراتژی های بازاریابی خود اضافه کنید. اگر از اهمیت اینستاگرام مطمئن نیستید ، 6 دلیل این اهمیت را برایتان آماده کرده ایم.

1.اینستاگرام مرکز قصه گویی است

مردم داستان ها را دوست دارند. ما با افسانه رشد می کنیم و دنبال پیچ و خم های اخبار افراد مشهور هستیم و بعضا در آن غرق می شویم. داستان ها به سادگی بخشی از زندگی انسان ها هستند و اینستاگرام مرکز داستان های روزانه است. از منظر تجاری ، گفتن یک داستان جالب یک راه عالی برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان شما است.

ایجاد محتوای بصری بهترین راه برای رسیدن به مخاطب و ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه است. یک مشتری بجای رویکردی محصول محور ، می تواند به صورت طولانی مدت هدف بازاریابی شما باشد. با در نظر گرفتن این اصل ، مهم است که شما در اینستاگرام بر روی عواطف و علایق افراد تمرکز کنید و فقط در تفکر تبلیغ محصول خود نباشید.

2.محتوای بصری برای بازاریابی شما ضروری است

عکس بیشترین جذابیت را در وب دارد و پست های عکس محصور ، 650 درصد بیشتر نسبت به پست های متنی تعامل ایجاد می کنند. به همین دلیل اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای درگیر کردم طرفداران شما است و آنها را برای ماندن و بازگشت بیشتر آماده می کند. با استفاده از تصاویر در اینستاگرام می توانید نظرات مشتریانتان را به راحتی متوجه شوید و برای محصولات آینده برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

3.شما از طریق بازاریابی اینستاگرام می توانید به افراد زیادی دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام با بیش از 700 میلیون کاربر ماهانه ، مخاطبان بسیاری را به شما ارائه می دهد. در زمان ارسال پست در اینستاگرام ، هشتگ ها بهترین راه برای ارائه محتوا به افراد خواهان آن محتوا است.  همچنین شما می توانید برای تبلیغات اینستاگرام خود بودجه ای را اختصاص دهید تا نتیجه ای بهتر را دریافت کنید.

4.فرصتی عالی برای ارتباط با جامعه در اختیار شما است.

اینستاگرام در واقع دارای بیشترین مشارکت در میان تمام شبکه های اجتماعی است. در حقیقت تعامل افراد با یک نام تجاری در اینستاگرام بالاتر از سایر پلتفرم ها است که نشان دهنده این است که اینستاگرام محلی مناسب تر از سایر شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری محتوای تجاری است.

برای شروع و ایجاد تعامل ، افرادی را در مورد کسب و کارتان صجبت می کنند فالو کنید. می توانید پیدا کردن این افراد را به های فالوور بسپارید تا به صورت هدفمند افراد علاقه مند به کسب و کار شما را برایتان جذب کند و پروسه افزایش فالوور اینستاگرام را برایتان ساده تر کند.

شما همچنین می توانید با استفاده از هشتگ ها ، صحبت های خود را شروع کنید و به افرادی که علاقه به موضوع شما دارند بپیوندید. توجه داشته باشید که تنها جذب افراد برای شما کارساز نخواهد بود و شما باید بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید. برای ایجا د این ارتباط نیز می توانید از ربات اینستاگرام های فالوور استفاده کنید و با ارسال دایرکت اتوماتیک و استفاده از سیستم لایک اتوماتیک با کاربرانتان که مشتریان آینده شما هستند در تعامل باشید.

توجه داشته باشید که تعامل با کاربر به شکل صحیح مهمترین اصل در بازاریابی اینستاگرام است و تعامل صحیح تبدیل به فروش واقعی و مشتری وفادار می شود.

5.استفاده طلایی از بازخوردها

شما به عنوان یک بازاریاب هوشمند حتما نظراتی که در مورد برندتان داده می شود را پیگیری می کنید و رقبایتان را نیز بررسی می کنید. اما می دانید در اینستاگرام رقبایتان چه می کنند و در مورد برند شما چه می گویند ؟

چه شما بخواهید و چه نخواهید ، برند شما در اینستاگرام حضور دارد. مردم همچنان در مورد محصولات نظر می دهند رقبایتان نیز در مورد شما صحبت می کنند. شما نباید این بازخوردها را نادیده بگیرید. ضروری است که شما در این فضا حضور داشته باشید و با مشتریان خود و خریداران محصولاتتان در ارتباط باشید و رقبایتان را از حضور خود آگاه کنید. یکی از اهمیت های بازاریابی اینستاگرام ، توجه به بازخوردها و پاسخ به نظراتی است که در مورد برند شما و محصولاتتان داده می شود.

6.راهی مناسب برای بررسی رقبا

شما ممکن است تا کنون بازاریابی ایسنتاگرام را انجام نداده باشید اما این در مورد رقبای شما صادق نخواهد بود. از اینستاگرام برای پیگیری رقبای خود استفاده کنید. بررسی کنید که چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند و نحوه تبلیغاتشان چگونه است. البته شما می توانید از های فالوور خرید فالوور هدفمند را انجام دهید و خیال خود از جذب افراد راحت کنید و تنها به فکر ایجاد محتوای مناسب و تعامل با کاربران باشید.

برای ایجاد تعامل و محتوا نیز رقبا می توانند به شما دید بسیار مناسبی دهند. بررسی کنید که آیا آنها مسابقه ای برگزار می کنند یا استراتژی خاصی در بازاریابی اینستاگرامی خود به کار می برند. اینکار به شما دید مناسبی در پیشبرد اهدافتان در اینستاگرام خواهد داد.

خب ! پس شروع کنید ! پیج اینستاگرام خود را ایجاد کنید و یک استراتژی خوب برای جذب کاربر ، نحوه ارسال پست و روش های تعامل با کاربرانتان ایجاد کنید و پیش بروید. اگر از نداشتن فالوور در ابتدای شروع کار خود می ترسید ، می توانید با خرید فالوور اینستاگرام از این مرحله عبور کنید.

حسین بازرگان

تعمیرات درب

گزارش

تعمیر درب چوبی توسط تیم نوین خانه

تیم نوین خانه در زمینه تعمیر درب چوبی شكسته و یا به عبارتی درب هایی كه دارای سوراخ و یا تو رفتگی در آنها می باشد مانند تصویر زیر با كادری مجرب و با هزینه ای مناسب به شما خدمت رسانی می كند.

در زمینه تعمیر درب چوبی شما با توجه به میزان خسارت وارده به درب چوبی باید تعویض درب را نیز در نظر بگیرید چرا كه درب چوبی تو خالی قیمت ارزانی نسبت به بقیه درب های موجود دارد، ممكن است در بعضی موارد تعویض درب راه حل بهتری برای شما باشد.

اگر بخواهید تعمیر درب چوبی را انتخاب كنید باید كل درب را هم رنگ آمیزی كنید. در خیلی از موارد میتوان درب چوبی شكسته را تعمیر كرد، فقط باید كاملا مراقب باشیم كه به درب صدمه وارد نكنیم، به عنوان مثال زیر درب حتما باید با پارچه پوشانده شود.

برای تعمیر درب چوبی مراحل زیر را انجام می دهیم :

تعمیر درب چوبی

مرحله اول : حفره و یا سوراخ درب را بپوشانید

با استفاده از اسپری عایق فوم حفره درب چوبی را پر كنید چرا كه این عایق فوم باعث میشود حفره پر شده و كمی هم بیشتر به بیرون از حفره درب چوبی نفوذ كند.

 

مرحله دوم : اجازه بدهید فوم خشك شود

بعد از پر كردن حفره درب چوبی با استفاده از اسپری عایق فوم باید نسبت به عایق فوم مورد استفاده زمانی را منتظر باشیم تا كاملا عایق فوم خشك شود.

 

 

ادامه در : تعمیر درب چوبی

محسن
ثبت نام ورود