پست ها
شیوا محمدی فعال ترین تا این لحظه
87 مطلب 14 ساعت حضور

گزارش خطا

علت گزارش برای را بنویسید


4 ابزار رایگان برای تست سرعت صفحات سایت

گزارش

قطعا یکی از مولفه های بهینه سازی سایت از دید گوگل و سایر موتورهای جستجو بالا بودن سرعت سایت است به گونه ای که این مورد تاثیر به سزایی در تبدیل بازدیدکننده به مشتری و افزایش فروش دارد. در واقع انتظار نداشته باشید که کاربران اینترنتی منتظر بارگذاری کامل وبسایت شما باشند از دید آن ها بالا نبودن سرعت سایت شما به منزله ی غیر حرفه ای بودن و ناکارآمد بودن وبسایت است و به راحتی آن را می بندند با این کار  bounce rate صفحات را هم افزایش می دهند بدون این که لحظه ای به زحماتی که برای سایت کشیده اید فکر کنند. به طور کلی حداکثر زمانی که کاربران منتظر بارگذاری کامل سایت می شوند 3 ثانیه است و این عدد را با ابزارهایی که برای تست سرعت صفحات سایت در ادامه معرفی می کنیم همچنان بهینه می کنیم.

 

طبق تحقیق گوگل در سال 2017 چنانچه زمان بارگذاری صفحات سایت از 1 ثانیه به 3 ثانیه افزایش پیدا کند نرخ پرش 32 درصد افزایش پیدا می کند.

 

خوشبختانه آنالیز بهینه سازی سرعت صفحات سایت راحتر از المان های دیگر سئو سایت است و با کمی دقت و آنالیز در ابزارهای رایگانی که در ادامه با آن ها آشنا می شویم می توانیم درک بهتری از عملکرد سایت و فرصت های بهینه سازی آن داشته باشیم.

قبل از این که بخواهیم ابزار رایگان تست سرعت سایت را معرفی کنیم بهتر است عواملی که بر سرعت سایت و زمان بارگذاری آن تاثیر می گذارند را عنوان کنیم.

1- هاستینگ :

اگر سرور هاست سایت شما کند و ناامن باشد، سرعت سایت هم کند و با قطعی زیاد روبه رو می شود. سعی کنید از هاستینگ های معتبر، هاست هایی با آپتایم بالا خریداری کنید.

2- مسائل فنی :

اکثر وبمستران از راه های زیادی برای افزایش سرعت سایت خود استفاده می کنند که بعضی از این تکنیک ها به مسائل فنی و کدنویسی سایت برمی گردد که نیازمند تخصص بالا در مباحث کدنویسی است. متاسفانه بی تجربگی بعضی وبمستران در عرصه سئو و بهینه سازی سرعت صفحات سایت و مباحث مربوط به کدنویسی آن نه تنها کمکی به بهینه سازی سرعت سایت نمی کند بلکه روال عادی کار سایت را هم به مشکل می اندازند و حتی باعث کندی آن می شوند.

3- سایز صفحات :

فرقی نمی کند که سایت شما با چه سیستمی ساخته شده است و حتی خیلی از کاربران که آشنایی با مباحث طراحی سایت و سئو ندارند این موضوع را تشخیص نمی دهند اما نکته ی مهم این است که محتوای صفحات سایت چقدر بهینه سازی شده اند تا کمترین حجم را داشته باشند تا هر کاربری با هر نوع اینترنتی بتواند به خوبی و بدون هیچ مشکلی سایت را مشاهده کند. پس سعی کنید سایز صفحات سایت خود را تا حد ممکن کاهش دهید.

4- مخاطبین :

یکی از مهمترین اصول شروع هر کسب و کاری شناخت گروه و قشر مخاطبین خود است تا سایت خود را برای آن ها طراحی کنید این که بدانید کاربران برای مشاهده سایت شما از کدام وسیله استفاده می کنند استراتژی بسیار مهم در شناخت نوع کاربران است تا سایت را برای آن دسته از افراد بهینه سازی کنیم.

با بهبود و ترکیب هر یک از موارد بالا می توانید سایتی با سرعت بالا و کمترین زمان بارگذاری داشته باشید. در واقع سایتی که حجم صفحات بالایی دارد و با مشکلات فنی و قطعی از سمت سرور رو به رو می شود قطعا بسیار خسته کننده خواهد بود و سیلی از مخاطبین را به همراه نخواهد داشت.  

 

ابزار تست سرعت صفحات سایت

با کمی جستجو در گوگل ابزارهای زیادی را در زمینه تست سرعت سایت مشاهده می کنید ولی ما در این مقاله به معرفی چهار تا از مهمترین ابزارهای رایگان در این زمینه می پردازیم.

اما اهدافی که ما از آنالیز سرعت سایت داریم به شرح زیر می باشد:

1- سایز فایل :

در حال ایده آل این مورد باید کمتر از 3 مگابایت باشد.

2- زمان بارگذاری :

این مورد باید تا حد ممکن کم و در حد مطلوب کمتر از 3 ثانیه باشد.

3- بارگذاری روی تلفن همراه :

تا حد ممکن باید سایت روی تلفن همراه سبک و به دور از عناصر اضافی باشد تا به راحتی اجرا شود. با استفاده از این چهار ابزار می توانیم مشکلات سرعت سایت را پیدا کنیم و به بهبود سرعت و سئو سایت کمک کنیم. 

 

Google Page Speed Insights

تست سرعت سایت توسط گوگل

 

این ابزار بسیار فنی و تمام اطلاعات تحلیلی خود را به طور مستقیم از گوگل دریافت می کند. این ابزار میزان عملکرد سایت را بررسی و نمره ای بین 0 تا 100 را محاسبه می کند و همچنین راه کارهایی برای افزایش سرعت سایت ارائه می دهد.

 

Pingdom

 

تست سرعت سایت با pingdom

Pingdom ابزاری عالی برای تست سرعت سایت است فقط کافیست URL و مکان مد نظر خود را وارد کنید (سعی کنید مکان هایی که نزدیک محل کسب و کار شما هستند و یا مکانی که سایت شما آنجا میزبانی می شود را انتخاب کنید) و از مکان های مختلف سرعت سایت خود را مشاهده کنید.

این ابزار درجه عملکرد سایت، اندازه ی فایل، زمان بارگذاری سایت را برمی گرداند و همچنین راه کارهایی را برای آنالیز و افزایش سرعت سایت ارائه می دهد.

با اطلاعاتی که در قسمت File requests ارائه می شود می توانید فایل هایی که بیشترین حجم و زمان را برای بارگذاری صرف می کنند شناسایی کنید و به بهینه سازی آن ها بپردازید.

 

Google Mobile Test

 

تست سرعت سایت با google mobile friendly test

 

طبق تحقیقات گوگل 70 درصد از بازدیدگنندگانی که با موبایل سایت ها را باز می کنند از اینترنت 3G استفاده می کنند و تا سال 2020 هم از همین نوع اینترنت استفاده می کنند.

 

این تحقیق گوگل گویای این موضوع است که هنوز هم افرادی هستند که از اینترنت های ضعیف برای جستجو و مشاهده ی سایت ها استفاده می کنند و وظیفه ی وبمستران است که سایت خود را برای این دسته از افراد که کم نیستند سئو کنند تا سهم خود را از این بازار بزرگ از دست ندهند.

ابزار Google Mobile Test خلاصه ای از عملکرد سایت را با نوع اینترنت 3G بررسی و به صورت گزارشی ارائه می کند. اگر اکثر مخاطبین سایت شما از موبایل استفاده می کنند این ابزار کمک فراوانی در بهبود عملکرد و سئو سایت شما می کند.

 

 

Gtmetrix

 

تست سرعت سایت با Gtmetrix

سایت gtmetrix یکی از ابزارهای آنلاین قوی در حوزه ی تست سرعت سایت است به جرات می توان گفت که این ابزار پرطرفدارترین ابزار تست سرعت سایت مخصوصا در ایران است این سایت راهکارهای زیادی در زمینه ی بهبود عملکرد و سرعت سایت به شما پیشنهاد می کند همچنین فایل اصلاح شده و بهینه شده عناصر مختلف سایتتان را هم ارائه می کند که می توانید به راحتی با جایگزینی آنها سرعت سایت خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. یکی از مزیت های بزرگ این سایت رایگان بودن آن است حتی بدون این که نیاز باشد حساب کاربری بسازید می توانید به آنالیز دقیق سایت خود بپردازید. سعی کنید از این سایت درجه ی A را کسب کنید

 

نکات :

  • فقط بهینه سازی صفحه اصلی سایت کافی نیست باید تمام صفحات سایت را بررسی و مشکلات آنها را پیدا کنید و به رفع آنها بپردازید.
  • برای مشاهده ی متوسط سرعت بارگذاری صفحات سایت می توانید از قسمت Behaviour > Site Speed در اکانت گوگل آنالیتیکس خود مراجعه کنید.
اسکالر

وب کانفیگ

گزارش

سلام

میشه لطفا کمکم کنید

من می خوام وقتی وب کانفیگ و تغییر میدم ،در زمان چک این تو لیستinclude  All هیچ وقت وب کانفیگ نیاد چطوری باید این کارو بکنم هرکاری کردم باز اومد تو اینترنت هم هرچی گشتم چیزی پیدا نکردم

سمانه بهارمست

اهمیت بازاریابی اینستاگرام برای کسب و کار ها

گزارش

اینستاگرام یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی است و هر بازاریابی که هنوز از آن استفاده نمی کند ، فرصتی بزرگ را از دست داده است. فرقی نمی کند شما مسئول بازاریابی یک شرکت برزگ ، یک شرکت کوچک و یا در حال تبلیغات برند اختصاصی خودتان باشید ، بازاریابی اینستاگرام را باید به استراتژی های بازاریابی خود اضافه کنید. اگر از اهمیت اینستاگرام مطمئن نیستید ، 6 دلیل این اهمیت را برایتان آماده کرده ایم.

1.اینستاگرام مرکز قصه گویی است

مردم داستان ها را دوست دارند. ما با افسانه رشد می کنیم و دنبال پیچ و خم های اخبار افراد مشهور هستیم و بعضا در آن غرق می شویم. داستان ها به سادگی بخشی از زندگی انسان ها هستند و اینستاگرام مرکز داستان های روزانه است. از منظر تجاری ، گفتن یک داستان جالب یک راه عالی برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان شما است.

ایجاد محتوای بصری بهترین راه برای رسیدن به مخاطب و ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه است. یک مشتری بجای رویکردی محصول محور ، می تواند به صورت طولانی مدت هدف بازاریابی شما باشد. با در نظر گرفتن این اصل ، مهم است که شما در اینستاگرام بر روی عواطف و علایق افراد تمرکز کنید و فقط در تفکر تبلیغ محصول خود نباشید.

2.محتوای بصری برای بازاریابی شما ضروری است

عکس بیشترین جذابیت را در وب دارد و پست های عکس محصور ، 650 درصد بیشتر نسبت به پست های متنی تعامل ایجاد می کنند. به همین دلیل اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای درگیر کردم طرفداران شما است و آنها را برای ماندن و بازگشت بیشتر آماده می کند. با استفاده از تصاویر در اینستاگرام می توانید نظرات مشتریانتان را به راحتی متوجه شوید و برای محصولات آینده برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

3.شما از طریق بازاریابی اینستاگرام می توانید به افراد زیادی دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام با بیش از 700 میلیون کاربر ماهانه ، مخاطبان بسیاری را به شما ارائه می دهد. در زمان ارسال پست در اینستاگرام ، هشتگ ها بهترین راه برای ارائه محتوا به افراد خواهان آن محتوا است.  همچنین شما می توانید برای تبلیغات اینستاگرام خود بودجه ای را اختصاص دهید تا نتیجه ای بهتر را دریافت کنید.

4.فرصتی عالی برای ارتباط با جامعه در اختیار شما است.

اینستاگرام در واقع دارای بیشترین مشارکت در میان تمام شبکه های اجتماعی است. در حقیقت تعامل افراد با یک نام تجاری در اینستاگرام بالاتر از سایر پلتفرم ها است که نشان دهنده این است که اینستاگرام محلی مناسب تر از سایر شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری محتوای تجاری است.

برای شروع و ایجاد تعامل ، افرادی را در مورد کسب و کارتان صجبت می کنند فالو کنید. می توانید پیدا کردن این افراد را به های فالوور بسپارید تا به صورت هدفمند افراد علاقه مند به کسب و کار شما را برایتان جذب کند و پروسه افزایش فالوور اینستاگرام را برایتان ساده تر کند.

شما همچنین می توانید با استفاده از هشتگ ها ، صحبت های خود را شروع کنید و به افرادی که علاقه به موضوع شما دارند بپیوندید. توجه داشته باشید که تنها جذب افراد برای شما کارساز نخواهد بود و شما باید بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید. برای ایجا د این ارتباط نیز می توانید از ربات اینستاگرام های فالوور استفاده کنید و با ارسال دایرکت اتوماتیک و استفاده از سیستم لایک اتوماتیک با کاربرانتان که مشتریان آینده شما هستند در تعامل باشید.

توجه داشته باشید که تعامل با کاربر به شکل صحیح مهمترین اصل در بازاریابی اینستاگرام است و تعامل صحیح تبدیل به فروش واقعی و مشتری وفادار می شود.

5.استفاده طلایی از بازخوردها

شما به عنوان یک بازاریاب هوشمند حتما نظراتی که در مورد برندتان داده می شود را پیگیری می کنید و رقبایتان را نیز بررسی می کنید. اما می دانید در اینستاگرام رقبایتان چه می کنند و در مورد برند شما چه می گویند ؟

چه شما بخواهید و چه نخواهید ، برند شما در اینستاگرام حضور دارد. مردم همچنان در مورد محصولات نظر می دهند رقبایتان نیز در مورد شما صحبت می کنند. شما نباید این بازخوردها را نادیده بگیرید. ضروری است که شما در این فضا حضور داشته باشید و با مشتریان خود و خریداران محصولاتتان در ارتباط باشید و رقبایتان را از حضور خود آگاه کنید. یکی از اهمیت های بازاریابی اینستاگرام ، توجه به بازخوردها و پاسخ به نظراتی است که در مورد برند شما و محصولاتتان داده می شود.

6.راهی مناسب برای بررسی رقبا

شما ممکن است تا کنون بازاریابی ایسنتاگرام را انجام نداده باشید اما این در مورد رقبای شما صادق نخواهد بود. از اینستاگرام برای پیگیری رقبای خود استفاده کنید. بررسی کنید که چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند و نحوه تبلیغاتشان چگونه است. البته شما می توانید از های فالوور خرید فالوور هدفمند را انجام دهید و خیال خود از جذب افراد راحت کنید و تنها به فکر ایجاد محتوای مناسب و تعامل با کاربران باشید.

برای ایجاد تعامل و محتوا نیز رقبا می توانند به شما دید بسیار مناسبی دهند. بررسی کنید که آیا آنها مسابقه ای برگزار می کنند یا استراتژی خاصی در بازاریابی اینستاگرامی خود به کار می برند. اینکار به شما دید مناسبی در پیشبرد اهدافتان در اینستاگرام خواهد داد.

خب ! پس شروع کنید ! پیج اینستاگرام خود را ایجاد کنید و یک استراتژی خوب برای جذب کاربر ، نحوه ارسال پست و روش های تعامل با کاربرانتان ایجاد کنید و پیش بروید. اگر از نداشتن فالوور در ابتدای شروع کار خود می ترسید ، می توانید با خرید فالوور اینستاگرام از این مرحله عبور کنید.

حسین بازرگان

تعمیرات درب

گزارش

تعمیر درب چوبی توسط تیم نوین خانه

تیم نوین خانه در زمینه تعمیر درب چوبی شكسته و یا به عبارتی درب هایی كه دارای سوراخ و یا تو رفتگی در آنها می باشد مانند تصویر زیر با كادری مجرب و با هزینه ای مناسب به شما خدمت رسانی می كند.

در زمینه تعمیر درب چوبی شما با توجه به میزان خسارت وارده به درب چوبی باید تعویض درب را نیز در نظر بگیرید چرا كه درب چوبی تو خالی قیمت ارزانی نسبت به بقیه درب های موجود دارد، ممكن است در بعضی موارد تعویض درب راه حل بهتری برای شما باشد.

اگر بخواهید تعمیر درب چوبی را انتخاب كنید باید كل درب را هم رنگ آمیزی كنید. در خیلی از موارد میتوان درب چوبی شكسته را تعمیر كرد، فقط باید كاملا مراقب باشیم كه به درب صدمه وارد نكنیم، به عنوان مثال زیر درب حتما باید با پارچه پوشانده شود.

برای تعمیر درب چوبی مراحل زیر را انجام می دهیم :

تعمیر درب چوبی

مرحله اول : حفره و یا سوراخ درب را بپوشانید

با استفاده از اسپری عایق فوم حفره درب چوبی را پر كنید چرا كه این عایق فوم باعث میشود حفره پر شده و كمی هم بیشتر به بیرون از حفره درب چوبی نفوذ كند.

 

مرحله دوم : اجازه بدهید فوم خشك شود

بعد از پر كردن حفره درب چوبی با استفاده از اسپری عایق فوم باید نسبت به عایق فوم مورد استفاده زمانی را منتظر باشیم تا كاملا عایق فوم خشك شود.

 

 

ادامه در : تعمیر درب چوبی

محسن

چمن مصنوعی

گزارش

یم نوین خانه در زمینه فروش چمن مصنوعی دست دوم و چمن مصنوعی نو به کاربران خدمات ارائه می کند.

چمن مصنوعی را می توان به پادری که خشن تر از پادری های معمولی است تشبیه کرد. چمن مصنوعی دارای مزایای بسیار زیادی می باشند که می توان از ویژگیهایی مانند متراکم تر، مقاوم تر و نیازمند نگهداری بسیار کمتری نسبت به چمن طبیعی نام برد.

چمن مصنوعی باعث کاهش بسیاری از هزینه های کاشت و نگهداری که چمن طبیعی دارد ، باشد. طبق بررسی های انجام شده در این زمینه هزینه نگهداری چمن مصنوعی با عمر مفید 10 ساله می تواند حدود 10% هزینه های چمن طبیعی باشد که از این نظر چمن مصنوعی بسیار به صرفه می باشد.

اما مهمترین ویژگی چمن مصنوعی دائمی بودن و قابلیت استفاده از آن در تمام طول سال می باشد به طور کلی در شرایط متفاوت آب و هوایی کارایی یکسانی دارند و در بارندگی زیاد قابل استفاده می باشند بر خلاف چمن طبیعی.

به طور کلی یکنواختی سطح چمن از جنبه های ظاهری و فیزیکی بسیار مهم است که این نوع چمن های مصنوعی از این ویژگی برخودار هستند.

مقاومت زیاد چمن مصنوعی در مقابل عوامل جوی، بارش های بسیار شدید و در کل بیشتر بودن طول عمر این چمن ها نسبت به نوع طبیعی از ویژگی های چمن مصنوعی می باشد.

از دیگر مصارف آن می توان برای پوشش های مناظر مصنوعی و زیبا تر شدن طراحی های داخلی و خارجی نیز نام برد.

چمن مصنوعی برای مهدکودک ها ، رستوران ها ، باغ و تالارها ، تراس ، بام سبز ، زمین های فوتبال مورد استفاده قرار می گیرد

 

اطلاعات بیشتر در : چمن مصنوعی دست دوم

محسن

instagramha

گزارش

site instagramha

سایت اینستاگرام ها

اینستاگرام ها

کسب و کار اینترنتی

گزارش

 

فرمول تبلیغ نویسی AIDA از مست کردن ذهن مخاطب تا خرید

 

محصولی داری و نمی دانی چطور باید صفحه فروشت را بنویسی (‌تبلیغ نویسی کنی) که بتواند مخاطب را برای خرید قانع کند؟

نمی دانی چطور باید محصولت را معرفی کنی تا انگیزه شدیدی برای خرید بوجود آید؟

نمی دانی درباره چه چیزی اصلا باید بنویسی تا مخاطب ارزش محصولت را درک کند؟

یا از این بدتر چیزی می نویسی که مخاطب را حتی از خرید پیشمان می کند؟

خیلی خب بگذار صادق باشم. نوشتن یک صفحه تبلیغ خوب به هیچ وجه نه ساده است و نه اتفاقی. قرار هم نیست چیزی بهت از آسمان الهام شود.

به تنها چیزی که نیاز داری یک فرمول اثبات شده کلاسیک تبلیغ نویسی است که بتواند در عرض چند دقیقه کل صفحه فروشت را دگرگون کند.

ای دا (AIDA) یک فرمول کلاسیک فوق العاده نتیجه بخش برای نوشتن صفحه تبلیغ از صفر است.

من همیشه عاشق فرمول های کلاسیک تبلیغ نویسی هستم چون همیشه و در هر شرایطی قابل استفاده هستند.

به قول یکی از بزرگان تبلیغ نویسی:

فرمول های کلاسیک همیشه جذاب هستند مثل نگاه کیت موس ۱۸ ساله به دوربین ماریو تستینو

 

https://eqva.net/aida-copywriting-formula/

کسب و کار اینت

اغوا

کسب و کار اینترنتی

گزارش


۳ راه شگفت انگیز برای شکست خوردن در کسب و کار اینترنتی که احتمالا انجام می دهی

می دانی وحشتناک ترین اتفاقی که می تواند برای کسب و کار اینترنتی ات بیافتد چیست؟

بنشینی پشت مانیتور کامپیوتر و هر روز تولید محتوا کنی اما کسی بهت توجه نکند و یا از آن بدتر شبیه اکثر تولید کننده های محتوا فقط برای خودت بنویسی و هیچکس مطالبت را نخواند.

فکر نکنم لازم باشد بگویم در آخر ماه نه فروشی خواهی داشت و نه حتی درآمدی.

توجه کردی اکثر افرادی که با انگیزه زیاد شروع به تولید محتوا می کنند در کمتر از شش ماه بی خیال می شوند؟

چرا؟

چون اگر تو هم بعد از شش ماه تولید محتوا احساس کنی کسی مطالبت را نمی خواند کم کم از خودت این سوال را می پرسی که خب برای چی دارم وقتم را تلف می کنم؟

نمی دانم این اتفاق همین الان هم برایت افتاده است یا خیر…اما اجازه بده در این مقاله بگویم چرا این اتفاق می افتد و چطور می توانی خیلی راحت نتیجه را تغییر دهی.

 

۱. دنبال کردن قوانین رایج 

می دانم طبیعی است که ببینی رقیبانت چه کار می کنند و بعد بخواهی از آن ها الگو برداری کنی.

اما به نظرت زمانی که این کار را کنی چه اتفاقی می افتد؟

درسته. تو هم شبیه بقیه یک آدم عادی و معمولی دیده می شوی.

به نظرت چند نفر هر روز صبح که از خواب بیدار می شوند به خودشان می گویند به به ! چه صبح دل انگیزی…بهتر است بروم نوشته های یک آدم تکراری و معمولی و خشک و بی روح را در فلان حوزه بخوانم.

موضوع دیگر این است که اگر تفاوتی نداشته باشی طبیعتا دیده هم نخواهی داشت.

تصور کن یک شرکت بگوید فعالیت و محصولات ما هیچ فرقی با دیگر شرکت های مشابه ندارد ما صرفا یک کپی هستیم.

 

https://eqva.net/mediocre-blogger/

کسب و کار اینترنتی

 

 

 

اغوا

کسب و کار اینترنتی

گزارش


اگر تبلیغ نویسی ایمیل را بلد نباشی دیگر مهم نیست چه ایمیلی ارسال می کنی

 

اگر کسب و کار اینترنتی داشته باشی می دانی بدون داشتن لیست ایمیل شبیه یک جوان سرگردانی می مانی که دنبال کار می گردد.

زمانی که این موضوع را فهمیده بودم مثل خیلی های دیگر سریع مشغول جمع آوری لیست ایمیل شدم.

·                     پیشنهاد های رایگان فوق العاده

·                     امتحان انلاین

·                     دوره آنلاین

·                     پاپ آپ و…

زیاد کار سختی نبود.

بلاخره به واسطه محتوا رایگان کاربران وارد سایت می شدند و ایمیل شان را وارد می کردند یا به واسطه تبلیغاتی گوگلی یا بومی کلی بازدید کننده وارد سایت می کردم و ایمیل ها را جمع می کردم.

بعد از اینکه لیست ایمیلی ام تکمیل شد شروع کردم به ارسال ایمیل که اکثر آن ها جنبه آموزشی داشت و از همینجا اتفاقات بد شروع شدند.

رفته رفته نرخ باز شدن ایمیل ها کاهش پیدا می کرد.

آخه چرا؟

من که بهترین و یا شاید کمیاب ترین نکات آموزشی را درباره بازاریابی اینترنتی برایشان ارسال می کردم. چرا باید حتی اشتیاق باز کردن شان را هم نداشته باشند؟

 

داخل ایمیل ها ۱ میلیون دلار پول نقد هم بود..

اگر داخل ایمیل ها یک میلیون دلار پول نقد هم قرار می دادم خیالم راحت بود چون دیگر اطمینان پیدا کرده بودم که قرار نیست کسی آن را باز کند و بخواند.

زمانی که میدانی قدرتمند ترین ابزار فروش همین لیست ایمیل ات است و تو نمی توانی هزار تومان هم از آن ها بدست بیاوری کم کم روحیه و امیدت نابود می شود.

 

اطمینان پیدا کرده بودم که کمک نیاز دارم و حدس بزن چه کسی بهتر از Ben Settle که قبلا در دوره های تبلیغ نویس اش شرکت کرده بودم.

چیزی که از این مرد بزرگ یاد گرفتم به کل روند ایمیل مارکتینگ ام را تغییر داد.

 

با مخاطبت به اتاق خواب برو !

می دانم به چه چیزی داری فکر می کنی. من هم بار اول به همین موضوع فکر کردم و زمانی که راز نهفته در این جمله را متوجه شدم ناگهان کل ذهن و وجودم را یک سکوت مرگباری گرفت.

سکوتی که به تو نشان می داد تاب قبل از این هر کاری کردی اشتباه بوده است. آدم اینطور مواقع نمی داند باید ناراحت شود یا خوشحال؟

 

اشباه ۹۹.۹٪ افرادی که ایمیل ارسال می کنند این است که مدام می خواهند اطلاعات به مخاطبانشان بدهند. یک نگاهی از بیرون به کل ماجرا کن. شبیه بابا و مامان هایی نشدی که مدام نصیحت می کنند؟

 اگر می خواهی عاشق خواندن ایمیل هایت باشند بایدخود واقعی ات باشی نه آن آدمی که دوست داری دیده شوی.

بیا با هم رو راست باشیم همه ما سعی می کنیم در دنیای کسب و کار اینترنتی خودمان را یک آدم کاملا متشخصی که اشتباه نمی کند نشان دهیم و این بزرگترین دشمنی است که در حق خودمان می کنیم.

چون نه تنها در شخصیت جدیدی که می خواهیم از خودمان نشان دهیم به هیچ عنوان خوب نیستیم بلکه تبدیل به یک آدم خشک و نچسب می شویم.

 ابن بزرگترین درس تبلیغ نویسی ایمیل است : خودت باش با تمام اشتباهات و نواقص ات…

مردم عاشق این هستند که کسی را شبیه خودشان ببینند. کسی که مثل آن ها احساسات دارد.

گاهی وقتها در زندگی خوشحال است و گاهی وقتها ناراحت.

اگر بخواهیم احساسات مان را پشت ایمیل های مان پنهان کنیم آن گاه احساس می کنند ما ربات هستیم ! و چه کسی دلش می خواهد از یک ربات خرید کند ؟

 جمع بندی :

این بار که خواستی ایمیلی ارسال کنی احساسات را هم چاشنی متن ایمیل ات کن بگذار ببیند تو هم انسان هستی و از دنیای خودشان برای خودشان ایمیل ارسال می کنی

مطالب پیشنهادی برای 5 دقیقه بعدی

 

https://eqva.net/email-copywriting

 

 

کسب و کار اینترنتی

 

اغوا
ثبت نام ورود